Honungsmelon

Hej allihopa!
Det var ett tag sedan jag bloggade, nästan en månad faktiskt. Jag har ingen större lust att skriva om allting jag har gjort under sommarlovet hittills men måste säga att det har vart ett grymt sommarlov hittills om man bortser från vädret! :) De senaste dagarna har det dock varit riktigt soligt och enligt väderprognoserna ska det vara molnfritt hela följande vecka. ;) 

Jag har varit i stan idag med Carro och bara gått runt. Vi gick blandannat vid Stureplan och Gamla stan. Vi stannade på ett fik i Gamla stan också innan vi åkte hem. Jag skärde precis upp en honungsmelon som jag ska äta framför teven i sällskap med Desperate housewives! 
 
 
Jag har dragit på mig en förkylning de senaste dagarna också, jag som nyss blev av med min ! :( Jaja, finns inte så mycket att göra åt det förutom att dricka mycket Echinagard. ;) Värsta mirakelkuren! 

Vi hörs väl senare, har inte så mycket planerat de närmsta dagarna  tills jag börjar jobba igen på torsdag. :)
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0