Mellandagarna

Heej!

Kan gå igenom lite vad jag har gjort i mellandagarna.
 
På juldagen åkte vi till mormor och åt kalkonmiddag, lika gott varje år! :'D Och på annandag jul så åkte jag på bio med Carro i Sickla, först åt vi på Taco bar. Vi såg Hobbit 2; Smaugs ödemark, den var riktigt bra! Längtar till trean.
 
Sen i lördags så åkte jag till stan med Carro och shoppade på mellandagsrean, vi åt lunch på Subway. Fick med mig en T-shirt och ett par jeans hem. I söndags så åkte jag in till stan igen men då med Stina, vi gick mest runt i affärer och tittade, Stina köpte en mini iPad. :) Vi åt lunch/middag på Subway då med, lika gott ändå. ;) 
 
I måndags så åkte jag till centrum med mamma och hjälpte henne att handla det sista inför nyår då vi skulle få gäster. Natten till nyårsafton så blev mamma magsjuk (trodde vi!) men under förmiddagen så fick hon symptomen för gallsten så pappa ringde vårdsupplysningen (?). De bad honom ringa ambulans.. så mamma fick åka till sjukhuset! Pappa åkte med. Alicia och Vendela skulle ändå inte vara hemma på nyårsafton så jag skulle få vara ensam men då bjöd Chrissie mig hem till henne. :D Det visade sig att mamma hade en inflammerad blindtarm som de opererade bort under nyårsnatten, direkt efter tolvslaget faktiskt haha! Jag spendera kvällen hos Chrissie, det var jättetrevligt. Sen så gick jag hem vid 2 på natten, jag skulle ha sovit där egentligen men pappa hade kommit hem och var ensam så jag drog henne hehe.
 
Har bara chillat sen nyårsdagen, eller har streckläst boken Divergent som jag fick i julklapp. Den är sjuukt bra och längtar till filmen! Vill också läsa tvåan, Insurgent, det är en trilogi. :)
 
Ska duscha nu tänkte jag, ni får ha en bra kväll! :)










 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0