Måndag

Hejsan!
Idag var de skola, no shit sherlock.
Det var helt okej, fick ingenting gjort men det var ändå en produktiv dag om man tänker ur ett socialt perspektiv ;)
Efter skolan följde Fanny med mig hem och vi tittade på Teen wolf. Vi åt massa onyttigt också haha. :(

Har inte så jättemycket planer för veckan, imorgon ska jag inte ta Hamilton utan ska bara rida vanlig lektion. 

På onsdag ska jag åka och gymma med Stina efter skolan! :) Och på fredag ska jag på prova på dag på Sjölins i Nacka och efter det ska jag va med Carro. :D på lördag ska jag på öppet hus på lite olika gymnasium!
De var ju faktiskt några saker jag ska göra i veckan i alla fall haha.

Men ska sova nu så godnatt !:)




his smile is beyond perfect.

Postat av: Linda

jätte fin

2014-01-23 @ 13:03:24
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Linda

jätte fin

2014-01-23 @ 13:03:24
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0