Lördag

Heejsan! :) tänkte precis på att jag skriver alltid hej i början av mina inlägg, haha de är nog lite onödigt. aja skitesamma.
Är besatt av låten Hands of the wheel, jättebra är den! ;) Snodde den av fanny ;)))
 
 
Jag har nog världens dåligaste minne för jag kommer inte ihåg vad jag har gjort den här veckan? Haha det är väl inte så intressant ändå. Idag gick jag upp tidigt för att vara mig, redan klockan halv tolv! ;) Duschade och sen satte jag på mig en ansiktsmask. Det var typ en chokladmask så den var brun och när den stelnade kunde jag inte prata, göra miner eller något alls. Mamma fick mig att börja skratta en gång men jag kunde inte skratta för de gjorde så ont i ansiktet hahhaha och det fick mig att skratta ännu mer!! xDDD
 
men jaaa jag ska städa lite i mitt rum, gå ut med hundarna osv. nu. Juste hela min familj ska iväg på middag ikväll men jag orkar inte följa med så då kommer Carro hem till mig :))) okej de är om typ en timme men känns som att det fortfarande är dag. :) Gud vad många smileysar jag skriver hela tiden xD och jag som hatar xD smileysar, de är fula o töntiga men just därför använder jag dom... samma sak med :-) gubbarna, de är sååå töntiga och juste <333 gör jag ibland också för att skoja hahahahha varför använder jag mig av smileysar jag inte gillar? aa jag har ingen aning men aa orkar inte skriva mer.

 
Ha en bra lördagskväll ! :)
Standard ;))
 
 
En lite bättre bild på min balklänning men på foton ser nyansen ful ut :P
 
har tänkt på att jag tar alltid selfies på en jätteliten del av mitt ansikte o visar bara lite av luggen men här visar jag typ hela huvet ;))
 
en standard selfie :-)
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0