Tisdag

Hej!
Har sovit två nätter utanför friends arena nu för att jag köar till 1D biljetter som släpps på lördag. Jag går ändå till skolan så jag går typ upp halv 5 och aa jag är lite trött.

Men idag efter skolan red jag först Hamilton och sen Rekruts. Hamilton red jag bara ut på och han kändes fin och mjuk. Sen red jag Kurre i ridhuset och de tog ett tag att värna upp honom men när han var uppvärmd kändes det bra. Fick beröm av Laila om slutet av lektionen, precis som förra veckan. Jag får väl acceptera att de tar ett tag för honom att gå i stadig form i trav hehe.

Men är påväg hem nu, träffade på Alexandra haha! Ska duscha och äta middag, är så sjukt trött. Ikväll sover jag inte utanför friends för att de blir för sent att åka dit vid typ elva.

På fredag tar jag ledigt från skolan för att dra till friends med massa människor o de ska bli sjukt kul! :D jag är nummer 6 i kön så får förhoppningsvis parkettplatser som vi vill ha. Det kommer säkert vara över 300 i kön på lördag så då kommer jag va glad över att ha sovit där sen i söndags :)

Jag kanske får köpa VIP till konserten och de skulle vara underbart.

Jag vill ha BLUE eller RED, ska köpa åt 10 pers till också ;)





Postat av: Lina

Vilken fin blogg du har!

2013-09-25 @ 19:12:05
URL: http://linaspyssel.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0