Lördag kväll

Okej såhär gick de till igår!
Jag, Carro, Fanny, Tessie, Ida, Hannes och Oskar var på födelsedagsmiddag hos Elina igår. Vi käkade tacos hade jättekul och Elina fick lite roliga presenter. ;)


Vid åtta-nio så drog vi ut och skulle till Brevik för massa var där men vi ångrade oss o hoppade av bussen. Så gick vi tillbaka till skolan o träffade på några kompisar. Sen så drack vi först några cider och sen blandade vi det med vodka. Jag drack inte lika mycket som några andra men de blev ju helt borta. Nämner inga namn nu för det blir lite pinsamt för dom men en började spy överallt och va allmänt borta och en annan var likadan minus spyan. Sen kom de nattvakter som tog hand om tjejen som spydde och sen så skulle vi skjutsa hem den andra tjejen i en moppebil. Hon åkte i Idas moppebil medan jag, tessie och Carro åkte i carros. Sen var vi tvungna o stanna flera gånger på vägen för hon försökte styra ratten och så. Men vi kom fram i alla fall och lämnade av henne. Sen åkte Carro och jag ensamma tillbaka till skolan för jag vågade inte gå hem haha, trodde mamma skulle bli arg. Jag var ju inte FULL men jag var ju berusad så klart. Men vi skojade o lite så och så träffade vi Vanessa kort. Sen så råkade vi träffa tjejen som spyddes mamma och syster.. De frågade var hennes mobil var och jag sa att jag hade ingen aning men det visade sig att jag hade tydligen den i min väska. De fattade ju att jag hade druckit lol o frågade om de skulle skjutsa hem mig men jag sa nej. Sen skjutsade Carro hem mig i alla fall och då berättade jag allt för mamma och hon blev inte arg. Haha hon blev typ glad? För att jag berättade osv.

Men idag har jag pratat med alla inblandade o de är löst men vissa vänner har lite utegångsförbud haha. Låter som en extremt töntig kväll som att vi inte visste att effekten på vodkan kommer efter ett tag, men vi visste det men vi pallade inte bry oss.. Aja, gjort är gjort.

Ska duscha och sen sova! Usch, skola imorgon...

Ps. Jag hade ingen jobbig baksmälla idag, har bara mått lite dåligt hehe, för er som undrar.









Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0