Lördag

Hej!

Gick upp vid 12 och läste en bok från svenskan några timmar. Måste läsa ut den så snart som möjligt så jag kan börja med bokanalysen som ska vara inne nästa vecka. Annars har jag inget annat skolarbete som ska in innan höstlovet, skönt! :)

Vid 3 drog jag ut och joggade ett ganska långt tag faktiskt, kändes bra efteråt. Duschade och har precis gjort te. Jag har börjat dricka grönt te, det är gott faktiskt.

Ikväll har vi fodringen, men annars kommer väl kvällen spenderas med att titta på två filmer vi har hyrt. Vi har även köpt B&J för det var över 10kr billigare på Vivo än vanligt.

Ska titta lite på The Big Bang theory nu innan middagen. Hej då!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0