Torsdag & fredag

 
Hej!
Igår åkte jag till centrum med Carro, Elina, Ida och Tessie, jag köpte en present till Alicia som fyllde 17 år igår. Sen fikade vi på espresso house. :)
På kvällen åt jag pizza med familjen, och efter det gick jag ut och joggade med elina, vi sprang hem till fanny igen haha och fick vatten. Sen gick vi och la oss i kompisgungan vid tio för vi var trötta. Jag lvoar att vi hade sovit där om det inte hade vart skola idag. xD
 
Idag så har vi haft skola som sagt, haft två lektioner ute, så soligt och varmt som det är :)
Gick och köpte glass på rasten med gänget, och sen hände lite grejjer men det ska jag inte ta upp här, vill inte att vissa personer åker illa ut.
Nu efter skolan ska jag strax åka till stallet för att jag ska rida först Hamilton och sedan ska jag hoppa någon, förhoppningsvis Gabón igen!
Ha en bra fredagskväll.
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0