Torsdag

Hej!
Har varit sjukt kul idag, vid tio åkte jag in till gallerian med Christina för å träffa andra Directioners, vi köpte frusen yoghurt och typ gick runt o så i fleratimmar. Har träffat så många nu!:)
Alla i 1D-family är så schyssta!

Men vi åt typ lite på Burger King, jag togbara en dricka dock, har inte vart hungrig idag. Men sen vid fyra försökte Rebecca och Lydia få med oss till gröna Lund men jag hade inga pengar. Förresten CHRISTINA FYLLDE ÅR IDAG SÅ ÅHH GRATTIS GUMMAN!!:*

Men aa vi åkte till grönan fast chrissie och jag stannade utanför för å säga hej då till Rebecca och Lydia för dem skulle in dit men dem köpte entre och kuponger åt mig i smyg!!

Så jag va tvungen å gå in med dem och de första vi gjorde va att stå i kö i över två timmar till den nya Eclipse. Alltså de va knappt värt väntan.. Den va tråkig.
Sen körde jag lite YOLO och åkte INSANE!! Men den va faktiskt kul och inte så läskig!
Sen åkte vi popexpressen och försökte få dem att spela One Direction men de gjorde dem inte :(
Sen gick vi i spökhuset och de va min allra första gång också ever och så hamnade vi med några strangers och så typ höll en tjej i min hand hela tiden hahaha de kaos.

Sen åt vi ben och jerrys och sen åt vi middag, tog en pizzaslice. Seen åkte vi popexpressen och han som hade hand om insläppet där va så snäll och rolig och jättesnygg vi fick alla en crush på honom haha. Och han va så jävla snäll att han övertalade han som höll på med musiken att spela One Direction. Då spelade dem C'mon c'mon och vi sjöng med, de va helt galet.

Sen åkte vi popexpressen en gång till och då va de massa andra directioners på samma åk och han i insläppet va ju vår vän då så han sa till musikkillen att spela One Direction igen !!!!! Då spelade han KISS YOU och de va seriöst de bästa på hela dagen, alla sjöng med och vevade med armarna!!! Asså åååh de va underbart. Sen efteråt åket sprang vi fram till han i insläppet och kramade han, han är vår bästa vän nu haha!!
Men sen åkte vi hem, vi sa hej då till Rebecca och Lydia och vi åkte hem vid elva på kvällen.
Vi kom hem till mig vid typ tolv, och så duschade jag och packade sen fick vi skjuts hem till Christina och är nu hos henne, ska sova hos henne inatt:)
Igår och idag har varit helt sjukt!!! Har inga ord. OCH SÅ TRÄFFADE VI FELIX SANDMAN PÅ PLATTAN OMG!!! Så jävla snygg och han gillade fotot jag la upp på instagram!!!!!:D



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0