Tisdag

Hej!
Imorse mådde jag dåligt så stannade hemma från skolan. Vaknade halv två, skönt! :)
Har tvättat fönsterna till operation dagsverke, tittte på en Jackass-film, köpt jordgubbar och gjort det sista arbetet som jag ska göra innan skolavslutningen! :D
Det enda jag har kvar att göra är att läsa på lite på tre sidor i hemkunskapsboken för att jag har ett läxförhör om laktos och gluten på torsdag. :) har ett matteprov nästa vecka men det är parprov och jag ska jobba med Fanny :D och jag kan redan de mesta i området vi jobbar nu, samband. :)

Har tittat lite på moppekurser med en kompis idag men det verkar som att alla sommarens intensivkurser i Stockholm är fullbokade. :( kanske får vänta till hösten..

Ska i alla fall sova nu, är trött trots trettontimmarssömnen. ;)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0