One Direction

Hej!
Jag ska på One Directions konsert imorgon kväll i Friends arena, men som många av mina vänner märkt har jag inte pratat om det alls. Jag sr varit helt otaggad. Det är verkligen inte så att jag ogillar dem för att jag älskar dem så jävla mycket, mer än Justin Bieber faktiskt. Dem är ÄKTA, bjuder alltid på något nytt och är inte beroende av att vara perfekta hela jävla tiden.
Dem har mer personliga konserter och kommunicerar mycket med sin publik och fans.

Anledningen till varför jag knappt har pratat om dem de senaste veckorna är för att det känns så tråkigt och läskigt att gå ensam. Jag hade ju två biljetter men fick en bättre plats på parkett som jag köpte, och sålde dem två andra biljetterna. Så jag ska gå ensam alltså..
Men jag har världens bästa vänner som har erbjudit sig att åka med mig till arenan och stå i kö med mig! :*
Elina och Stina följer med alltså och vi åker vid 14:15 dit.

Nu på kvällen har jag fangirlat med Stina o Elina och lyssnat på 1D och fått upp min fanskänsla igen. Jag känner mig inte jätteuppe, för att nu är det ju konserten som jag inte kommer vara nära 1D ens ju på och sen kommer jag nog aldrig se dem igen! Fyfan va hemskt! Mår dåligt vid tanken. Jag vill bara tänka på hur mycket jag älskar dem, för det gör jaaaag. Åh.

Pratar i telefon med Carro just nu o snackar igenom allt, känns skönt o prata ut lite.

Hittade min 1D T-shirt också!! :D



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0