Inreda nytt rum -

 
Hej!
Jag har ju ett ganska så litet rum som ligger på nedervåningen vid mina föräldrars rum, meeeen snart kommer min syster som är 19 år flytta hemifrån och då ska jag få hennes rum! :D Hon bor ensam på övervåningen, rummet längst bort i huset så det rummet är typ helt isolerat - perfekt. ;) Rummet är mycket större än mitt rum och  har två fönster, snetak och har vitt tak, vita väggar förutom lite gullig tapet som jag inte störs av direkt. :) Fönstrerna vätter ut mot en fin utsikt, man ser väldigt mycket. :D Har mätt lite i hennes rum och har tittat på inredning jag ska köpa när jag får rummet. :)
Jag är inte så förtjust i att ha garderob så funderar på att ha en sån här byrå med kläderna i istället, har mätt det perfekta stället till den byrån också. :)
 
Den här sängen funderar jag också på:


och en mysig matta. :)


Kommer inte vilja ha en stationär dator, kommer bara använda bärbar så ett skrivbord behövs nog inte ! :) Eftersom det kommer bli mycket plats över funderar jag på en myshörna? Typ en sackosäck och massa kuddar o så! :)


Eller istället för en saccosäck en mysig fåtölj?

Har ju en tid å tänka vad jag vill ha i alla fall! :) Kanske inte ens får köpa all inredning jag vill. Hade ju helst velat tapetsera om så det är helt vit tapet men har ju tapetserat om i mitt nuvarande rum för inte så längesen så får nog inte det. :(

Har hittills nästan bara lagt upp vita inredningssaker men gillar inte om färger skär sig och det gör det lätt om det är massa färgat, men kanske kör svartvit tema? Eller nej tror nog jag kör mest vitt, i så fall kan jag ju ha lite roliga färger på kuddar. ;)

Postat av: Sofie - Ska snart iväg till Sydafrika för att arbeta med kattdjur!

fina saker! sängen va jättefin :) va kul att byta rum :)

2013-06-05 @ 19:25:20
URL: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0