FREDAG 28 juni

Hej!
Imorse red jag Café till betet, hon brukar ju va snäll men hon förstod typ direkt vad som var på gång så hon var mest taggad av alla hästarna , speciellt när jag skulle sitta upp.. hahah men resten gick bra.
Eftersom hon går i stohagen fick jag åka bil tillbaka till stallet :D Hjälpte mamma göra lunch till alla men vi åt inte de utan vi åkte till donken o käkade där. :) Sen lämnade mamma av mig på busshållplatsen så jag kunde åka hem, hon skulle åka och lämna Hamilton på bete.

Jag har precis duschat och ska snart träffa fanny och förbereda lite inför ikväll. :) Det kommer typ ganska många till grillningen. De kommer bli fett med najs :D
 
Ska sminka mig o så nu, ha det bra!
 
Ps. Fick en kommentar om ifall jag skulle sluta rida och nej jag ska inte sluta rida, jag ska bara gå upp på storhäst. Har liksom ridit ponny hela mitt liv så det är lite förändring att börja med stora hästar nu... Men de skulle ju va sjukt om jag slutade rida, mamma skulle dessutom inte låta mig ;)
 
 
 
 
 
Sitter vid datorn och den har typ inga bilder så snor lite bilder elina har lagt upp på sin blogg de senaste dagarna. ;)
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0