Hemma nu

Hej!
Det har varit jättehärligt på Gotland :D hotellrummet var jättefint, fanns två pooler på hotellet o jättegod frukost. Vi åt lunch och middag på olika restauranger och visst det var dyrt men de va god mat! :)
Har bl.a. köpt ett par jeansshorts i en affär som heter Zenzi och så har jag köpt lite annat.

Den bästa dagen var nog i måndags när vi var på Tofta stranden hela dagen, även vid deras pool. Låg o solade hela förmiddagen och eftermiddagen så man fick ju lite bränna trots att man väldigt svårt blir färgad ;)

Vi åkte båt hem sent på kvällen igår, det kändes som väldigt kort restid faktiskt. Kom hem vid tolv kanske, och då var ingen i min familj hemma, så jag sov ensam hemma haha. :)
Idag var lite av en återställningsdag så gick upp vid tre, åt lunch och sen har jag tittat på film till nu, ska duscha.
Mamma och pappa har vart bortresta några dagar och kommer hem om några timmar så man får ju va lite förberedd haha :3

Jag fyller år om bara 5 dagar förresten! :D tror jag ska bowla med några vänner och sedan äta på vapiano.

Ha de gott!:)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0