best greetings

Jag älskar brittiska.  Tycker det är den absolut bästa och finaste accenten i engelska, om man jämför med en sån accent folk har i Texas osv. i USA så är brittiska en högre "standard" eller hur jag ska säga. ;) Det är bara min åsikt dock, gillar den indiska engelskan också, så gullig!
Men jag har tittat på så många videos med folk som pratar med brittisk accent att jag själv har börjat ändra min engelska. Vi jobbar också bara om Storbritannien på engelskan i skolan, exempel deras afternoon tea.
Jag vill flytta till England, skulle vilja ha en egen lägenhet i centrala London, jobba på något kontor och dricka té varje dag. :D
Perfekt liv var det ja.
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0