Årets planer

Åka till USA (21 feb-5 mars) - Det kommer bli riktigt najs, först till Miami ju och sen på Bahamas-kryssning i tre nätter, bada med delfiner då och sen resten av resan bor vi hos min morfar i Fort myers, Florida.
 
Åka till England -  Mormor har lovat att ta med mig till London några nätter, hon ska visa mig massa fina ställen och så ska vi ju äta på Nando's för att det är Nialls favoritmatställe. ;) Vi kanske åker i början av maj för hon vill att vi ska se på typ världens största hästtävling nånsin, då ska vi åka och se på när dom tävlar i fälttävlan där. Dagen innan fälttävlans-tävlingen är får alla åskådare gå själva bannan!  Mormor vet typ allt om London för hon har bott där och varit au pair. xD Det är faktiskt intressant att få veta saker om London tycker jag. :)
 
Åka till Italien (16 juni-23 juni) - Ska åka till Assisi (stavning?) i Italien med min konfirmationsgrupp direkt efter vi slutar skolan och det kommer bli kul! Först flyger vi till Rom och bor där en natt sen åker vi upp till Assisi. Fanny, Ida och Elina följer ju med! :)
Konfirmera mig (30 juni) - Tycker väl inte att det är en så big deal nu men när jag är vuxen så blir det väl ändå ett av få minnen man kommer ihåg från sin barndom. Btw, nästa konfirmationsträff vi har är 8 feb.
 
Låtsas vara en utbytesstudent från Schweiz när vi börjar nian (nån gång i augusti) - Haha ett skämt som ingen kommer gå på. Vet inte ens varför jag skrev det här för det är ju inte ens normalt! xD

Göra the cinnamon-challenge - Känner flera som har gjort det men jag själv har aldrig provat. Det är bara idiotiskt och det är därför man ska prova! Jag måste göra det i år.
 
Bli en riktigt aktiv (och förhoppningsvis bra) bloggare (1 jan-31 dec) - Jag har slarvat alldeles för mycket med bloggen det senaste året, har ibland inte bloggat på flera veckor. Men den senaste månaden har jag blivit lite bättre och gör väl minst 2-3 inlägg per dag. Mitt mål är att göra minst 5 inlägg per dag, ha minst en bild i varje inlägg (har iochförsig redan det) och skriva intressanta saker. Känner att jag bara skriver om vad jag gör varje dag och det är ju tråkigt att läsa, jag vill ge tips, jag vill skriva smarta saker, jag vill känna att "det här inlägget är jag riktigt nöjd med!", och 2012 kände jag verkligen inte så. Sen så måste jag börja blogga på datorn mer, nu för tiden gör jag mest mobilinlägg från iPhonen, det är bara tråkigt för er läsare. Det är ju enklast för MIG men sen så ska man ju inte bara tänka på sig själv. ;)
 
Lyckas med mitt nyårslöfte (31 dec) - Mitt nyårslöfte har jag inte berättat för någon och kommer inte göra heller men om jag lyckas med det så kommer jag bli riktigt glad och faktiskt stolt över mig själv. Det är en sak jag verkligen VILL och jag ska bevisa att jag KAN också.
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0