25 dagar kvar

Insåg nyss att det bara är 25 dagar kvar tills jag åker till USA i två veckor.
Vi kommer ju till Miami på kvällen vid 8 och kommer då bo på ett hotell riktigt nära  kryssningsterminalen, för morgonen efter vi kommer dit ska vi på en kryssningsbåt till Bahamas i tre dagar. Haha va spydigt det låter nej men alltså jag gillar inte att åka på kryssning, rädd att det ska bli skeppsbrott osv. och dessutom kommer vi direkt från kalla Sverige utan sol till havet där man bara kommer vara i sol, och solen blir ju starkare när havet reflekterar solljuset, vilket kommer leda till att alla i min familj inklusive mig blir tomatoface (BRÄNDA)!! Plus att jag kan inte bli brun, oavsett hur mycket jag solar, I hate my skin.

Men om man försöker bortse från det dåliga så har jag tittat på massa bilder på hur det ser ut i Port of Miami där hotellet och kryssningsbåtarna ligger, riktigt fint och amerikanskt!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0