Tisdag morgon

Hej!
Har packat klart nu och idag kommer Carro hem hit efter jobbet, så vi får träffas en sista gång innan USA. :(

Jag har precis ätit frukost men jag ska gå till skolans busshållplats precis samma tid som jag brukar gå till skolan i vanliga fall, och då passerar jag busshållplatsen, vilket gör att dom som brukar stå där på morgonen kommer säkert känna igen mig, fast har ju ridkläder på mig idag. ;)
Har ont i kroppen efter jobbet igår, manblir helt slutkörd av att jobba stall! Det lugnaste jag gjorde varje att rida chiko igår haha.

Bjuder på en bild på båten, så får ni säga sen hur orättvist det är ;) nej jag bara skoja, vi vet ju alla att ni får följa med. :D



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0