This is us

Hej!
Jag har reserverat biljetter till premiären av One Directions film imorse! :D Det är jag, Christina och en snäll tjej som heter Alva som ska gå, och jag och christina ska in till stan imorgon för att hämta biljetterna.
 
Vi ska gå på premiärdagen, 28/8 på Sergel kl 17:50 och massa andra directioners vi känner ska också de så de ska bli najs!
Men det är dåligt att det inte är i 3D, tydligen är det inte det någonstans i Stockholm.. :/
 
Är verkligen irriterad på min ögoninflammation, eller jag rör ju inte mina ögon, tvättade bara bort sminket snabbt när jag kom hem men det jag är irriterad på är att jag har blivit beroende av linsvätska. Det är typ som vatten som man häller i ögonen och de får bakterierna att försvinna typ, och jag häller i sån vätska hela tiden. Plus på de så kommer de se ut som jag är jätteledsen i skolan imorgon. Om mitt ena öga blir värre imorgon bitti måste jag sätta på någon sorts av plåster på ögat så jag ska gå runt med ett öga i skolan?!
Och juste, såg världens skönaste film idag, den heter Movie 43 och är typ bäst haha! Lite rå humor men den är helt skruvad.
Min favoritscen är "Middleschool date", ni som ser filmen förstår vad jag menar ;)
Ska duscha nu och sen sova!
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0