Onsdag

Hej!
Idag var vi i Alby och hade samarbets övningar. Paddla kanot, tipspromenad osv.

Slutade lite innan ett och drog hem, skulle egentligen till nyfors med Elina och Fanny för några där bjöd dit oss men vi pallade inte haha!

I alla fall, en sak som har hänt idag är att jag har fått ögoninflammation ..
Imorse vaknade jag o kunde knappt se med ena ögat så jag trodde jag skulle dö haha!! Försökte strunta i de under dagen men såg lite konstigt, och när jag kom hem hade de spridit sig till andra ögat. Så säger mamma att de är ögoninflammation och inte farligt, hahha!

Men de är irriterande, mina ögon är helt röda o de ser ut som att jag gråter fast jag inte gör det.. såhär konstigt såg de ut på ena ögat imorse:



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0