Onsdag 31 okt

Hej!
Jag är världens sämsta bloggare, I know.
Men joo, igår när Carro hade åkt hem så åkte jag, mamma och Vendela först till farsta för att lämna tillbaka mina uggs, sen åkte vi till globen och hämtade ut biljetterna till X Factor, sen åkte vi till Nacka forum och jag köpte en tröja och nya uggs!

Idag gick jag upp vid ett och tittade på TV, sen åkte jag till stallet vid fem för att jag tänkte rida i Fannys grupp idag eftersom jag inte kan rida på fredag pga X Factor.
Det var som tur var en som inte kom, men hon hade Erasmus så det blev lite byten och så så jag fick rida Daisy haha.
Det gick faktiskt bra, eller jag menar, Daisy är ju inte direkt svår att rida men i vänster varv orkar hon inte jobba så mycket så det fick jag träna på idag, och juste, min ytterhand måste hållas kvar, jag släpper liksom lite efter på tygeln, och orkar inte hålla kvar ytterhanden, det är just nu det viktigaste för mig att träna på inom ridningen.

Och jag har fått en köpare till biljetten på X Factor, ska möta upp henne vid T-centralen på torsdag och så och kanske får med mig Vendela.
På fredag morgon ska Carro och jag göra en lite hemlig sak som ni får veta senare. ;)
Och på kvällen ska vi på X Factooooooooooooooooooor!
Idag har Carro gjort en skylt som vi ska ha på fredag, på ena sidan står det "HEJA ISAK!" och på andra sidan "WE LOVE 1D". Skylten är ca 1,5m i bredd och 0,5m i höjd, så det är najs. :D
 
Imorgon ska jag vara barnvakt för lilla Sofia igen som vanligt.
Och idag fick jag in lönen för oktober på kontot, jobbade totalt 10 timmar så får 700 kr, så najs!
Nu ska jag faktiskt plugga lite spanska, behövs verkligen, även fast det är lov.
Man ska ju inte plugga på loven...
 
Ha det bra!
Årets pumpa skärd av mamma. :)
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0