Jul

Okej, jag kan ju inte vara den enda som är besatt av julen?
Såklart julen var som bäst när man var mindre, men det är fortfarande kul!
Juldekorationerna, julbaken, jullåtarna, julklapparna och julstämningen är helt underbart. Julfilmerna också, helt klart bäst!
Redan i augusti i år började jag lyssna på jullåtar, och jullåtar medför julstämning och jag älskar julstämningen.
För några veckor sedan började jag med en vana, att titta på minst en julfilm om dagen. Låter så löjligt men har faktiskt märkt att jag blir gladare av att titta på det.
Julmust köpte vi också förra veckan och mamma har köpt pepparkakor också.
Kalla mig julgeek, men julen är... a-w-e-s-o-m-e.
Fast utan snö är det ingen jul förstås! Även fast jag inte är så jätteförtjust i snön...
Men det blir fina bilder när man fotar snö.

Här är bilder fotade  vintern 2010 och 2011
2010


Årets höjdpunkt! På juldagen äter vi kalkon och potatismos hos mormor :D
 
 
2011
 
Jullunch, julgröt o sånt.
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0