AWA FRÅN XFACTOR RINGDE MIG

Jag dör!
Idag skulle xfactormedlemmarna ringa fans, om man kommenterade sina nummer i kommentarsfältet på instagram - jag kommenterade på Isaks och Mandas bilder och nyss ringde AWA från xfactor mig!!!!
Jag typ svarade "hej, det är linnea", hon sa "Hej", jag sa "vem är det?", hon ba "Awa från xfactor" och typ frågade om hon va seriös och hon sa aa och jag sa omg och typ började fangirla och sa att hon var bäst och bäst och bäst och sjöng asbra i fredags och att även om hon inte vinner xfactor så kommer hon få en bra karriär ändå och att jag såg henne på xfactor förra fredagen och jag ropade men hon hörde inte och hon sa då "Ojdå förlåt mig!" och jag ba "men det gör inget!!" och så fortsatte jag säga massa saker som att hon ägde osv. och att hon gärna fick hälsa till dom andra och det skulle hon och sen var hon tvungen att lägga på och hon sa Puss innan hon la på!

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0