Sjukhus X2

Åkte till sjukhuset idag, dom tog massa prover och skit på mig och jag fick röntga lungorna och sen vänta tusen år i väntrummet på svar.
Jag ska fortsätta med min antibiotika just nu och hostmedecinen men imorgon får dom tillbaka nån odling dom har gjort på mig. Jag fattar ingenting men ja...
Läkarn sa att jag ska få äta och dricka vad jag än är sugen på så mamma har köpt myycket julmust och Marabou till mig, drack lite nyss men de smakar inte alls bra.
Varför ska smaklökarna ändras liksom!

Nu under min sjuktid har jag gått ner 7kg av mig själv för jag inte äter något, men har ju dock ingen energi kvar alls så kan knappt röra mig har legat i det här mörka rummet i 6 timmar nu (va på sjukhuset innan de och sov här innan sjukhuset), dom senaste dagarna kan jag inte se på tv längre utan jag kan bara sova...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0