Lördaag

Heej!
Va förberedande idag, fick Café hehe.
Men de gick faktiskt jättebra, och de va aaaaaaskul!
Vi blev uppdelade i två grupper i vår ridgrupp och i min grupp var det bara jag Jessica och Alice, och vi skulle få göra en helt egen bana som vi skulle rida.
De va ju minicaprilli så de fanns mycket att använda, slalom, två galoppbommar och två stycken "tretravbommar" såna där hhaa;)
Men de va verkligen jättekul men både jag och Café var slutkörda efter lektionen haha(;
Men sen skulle jag rida Hamilton också, blåste jättemkt men gick väl bra ändå:)
hade inte ätit nånting eller druckit nånting och tog inte med någon till stallet så var typ svimfärdig hela tiden hehe, och jaaaaaja de va väl korkat men ibland är mat äckligt xD
Nu på kvällen har jag tittat på "Sleepover" och "Starstruck", båda var jättebra men låtarna i Starstruck var jättebra, bäst var "Hero":)
Hehe inatt låg jag och kollade på Sex drive och Revenge så har inte sovit mycket inatt, o ska upp tidigt imorrn för att fota lokalponnyhopptävlingen:D
:)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0