HEJ

Hej, igår följde jag med carro o träffade Tango efter skolan :D
Han va jättesöt och fin! :D
Stallet där ha nstod var också jättefint, påminde lite om Karlshem.. <3
Men efter Carro ahde taigt hand om Tango åkte vi till strandtorget och åt pizza, sen satte vi oss på några gungor o jag filmade en sååå jävla rolig video på Carro haha! :D
Men idag gick jag inte till skolan, för jag skulle till läkaren på grund av en sak, fick sitta o vänta typ 2 timmar :(
Men de skulle ha vart Friendsdag idag men de regna så va inte de XD
Sitter just nu i Photoshop och lyssnar på 1D, hittade nyss en asrolig bildserie jag gjorde för jättelängesen! :O



 
VÄRLDENS BÄSTA LÅT! ♥



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0