Tisdag

Vid elva fick jag skjuts av mamma hem till Carro. Då gick vi till Rakstastallet för jag skulle fota henne när hon red Mirran ;)
Hon skulle bara skritta och trava (barbacka) på volten tjugo minuter för att Mirran hade vaccinerats.

Men det gick bra, det blev jättefina bilder på dom två :)
Sen gick vi hem till Carro igen och gjorde våfflor x)
Det var gott! Medan vi åt kollade iv på Klara filmen, jag ska vara ärlig, den var inte alls lika bra som i böckerna ! :S

Seen, fotade vi varann lite på skoj och på sigge.
Sen gick vi upp till hennes rum och satt vid hennes dator och gjorde saker där i nån timme, sen var jag tvungen att åka hem :/

På kvällen tittade jag på någon konstig film på Kanal 9, det handlade om några vääldigt rika som hette "Kissel" i efternamn,  dom blev dödade o så.. och den var verklighetsbaserad!





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0