romme

Hej!
Idag red jag Hamilton på lilla delen i ridhuset när carro, bettan o julia hade en privatlektion på den största delen.
Hamilton var ganska seg men blev lite piggare när jag gjorde lite galopparbete.

Vi bytte platser idag, sitter nu mittemot hanna, snett emot Oliver och bredvid Nisse.
Vi har matteprov på torsdag, i bråk... jääääääääääääättekul...

Men gjorde pannkakor till middag idag:

haha ser ju gott ut, inte. men pannkakornas vaaa goda


Men nu till rubriken. Vi ska åka till Romme den 15 mars (alla från årskurs 4 och uppåt) en heldag. Bussarna går väl runt sex på morgonen och kommer väl hem vid fem-sex på kvällen.
Man får åka skidor/bräda i ca 6 timmar och så får man äta lunch där också.
Jag åkte för första gången förra året, det var första gången NÅNSIn jag åkte skidor och vågade åka i röda backar :D
Så i år hoppas jag att jag vågar åka svarta backar ;)

En svart backe



En annan svart backe som heter sydhanget



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0