Människor del 2

Rebecca Malmberg: Snyggaste & bästa c: ♥♥


Ida Lindgren: Jättesnygg & snäll tjej som rider skitbra :)


Carro Söderberg: Världens bästa, snällaste, sötaste, snyggaste, schysstaste, roligaste & bästaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! ♥♥♥


Jennifer Johansson: Snäll & vacker, rider jättebra :)


Emilia Kitti: Snäll & söt o lite galeen !♥


Alice Sandberg: Jättesöt & gullig tjej som gick i min skola förut! :) ♥


Veronica Cb: Jättesnäll o söt tjej som tar bra hand om Misty :D ♥


Cajsa Henricsson: Snygg tjej som verkar snäll :)


Fanny Östlund: Söt o snäll tjej som rider o fotar bra (:


Erica Lindblom: Skitsöt o snäll tjej som rider jääääääääääääääääääääääättebra :D



Angelica Wilcox: Jättesnäll o jättesnygg tjej som går i min pararellklass :)


Emma Emsjö: Söt o snäll tjej som går i min skola (: ♥


Stina Baumfelder: Skitsööt o snäll tjej som e min granne :) ♥


Emilia Bentzer: Snygg o jättesnäll :)



Elin berg: Snäll o söt tjej som tar bra hand om minty o ljosar :)


Jasmine Andén: Jättesnäl o söt tjej som passar jättebra ihop med Natasja! :)


Jessica Björnhem: Snäll tjej som rider jättebra :)


Det var alla, hittills.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0