Måndag

Provet gick okej, det praktiska vet jag nog att jag klarade, men innan de gjorde vi 5 stycken delprov, några var ganska svåra.
Men sen själva PROVET, det var 30 frågor.

Man fick INTE använda TR (tävlingsreglementet), så det var nya regler från förra eller jag menar förförra året :/
Vissa frågor var lätta, vissa var sjukt svåra, kan väl inte ta upp någon fråga på bloggen men ni som ska göra grönt kort prov inom ett år = Det är frågor som man inte ens visste att man skulle läsa på !
Dock så har dom som har egna hästar ganska enkelt för provet, det är såna frågor som dom flesta hästägarna kan x)

Men efter provet tog jag kort på Carro & Picco och sen Jessica & Globus.
Sen blev jag fotad med Nougat av Carro, Elektro var med p hoppkurs typ x(


Har bara importerat typ två bilder på oss och dom var absolut inte så fina men ni måste väl få se något xD


På kvällen tittade jag på en skräckilm med alicia o vendela, den var äcklig :(



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0