...

Jag vet att jag är usel på rubriker :$
Men jaaaaaaaaaa, fick Rita idag, inte kul...
Ska inte säga så mkt om lektionen men när vi skulle galoppera på volterna så fick jag galoppera i hela ridhuset i ena galoppen för att hon skulle vakna :P Carro, Julia o Josefin fotade! :)
Men juste, Josefin red på ridskolan förut men flyttade till Chile men har kommit o hälsat på nu, DOM HAR SOMMARLOV I CHILE JUST NU! o:
Men efter ridningen åkte carro o jag hem till mig o bytte om å så, sen åkte vi till nacka forum ;)
Vi gick omkring där o gjorde inte så mycket men seeeen åkte vi hem.. på bussen var det någon som hade kissat i soptunnan, äckelvarning #1.
pic.twitter.com/LZ2pfWHc
Gammal bild när jag skriver Grönt kort provet (tagen av carro (;)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0