LÖDAG!

Japp, LÖDAG ;D
Hej!
Idag fick jag Daisy på Working Equation (stavning?) och det gick väl bra. Jag tog ringen från tjuren i trav men inte en enda gång i galopp o kom typ 4 gånger i galopp! Var nära några gånger men alltså ja hehepinsamt ! XD

Men vi har haft gäster idag på kvällen o ja de va väl trevligt och så är jag glad över att Danny tog sig till final i MF ;)
Men jaa, imorgon ska jag SLAAAAAPPA, det behövs :3

igår kväll hehe xD

Btw, jag har några kommentarer som jag inte har svarat på, men ärligt talat orkar jag inte hehe.. så förlåt ni som har frågat hur man gör vissa grejer, kanske tar upp det i något inlägg i framtiden men orkar inte nu :c



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0