Hoppkursen - gled av

Haha gud vill inte ens berätta nästan...
men jag hade Globus och ja när vi skulle galoppera varh an lite seg så jag använde spöt o då sparkadeh an bakut, större än va jag va beredd på så jag satt på marken helt plötsligt. Men satte upp direkt och red igen.
Vi hade byggt upp en "svår" bana, eller alltså det var en trippelbarr, studs, svinrygg med en filt över, ett rätuppstående med en vattenmatta under och en solfjäder.

Det gick bra ibland, ibland inte alls. Jag kom före/efter ibland men globus va jätteduktig så allt var mitt fel. Han var faktiskt "pigg", i alla fall för att va honom!
Men ja, vissa språng, speciellt på solfjädern blev skitbra, och han gled ut lite så vi kom som på en trippelbarr på den x)

Men jagh ar ändrat mina hopptävlingar till två dressyrtävlingar istället och dom här önskar jag:
1. Daisy
2. Picco
3. Snowberry
på båda tävlingar hittills, dom är ju i april så kanske ändrar.

Här är några bilder som Emma fotade med mormors kamera:








Haha åh orkar inte ladda upp fler, det här är i början och som ni ser har ajg urdålig sits o ja det är inte så högt

MEN HEJ DÅÅÅ






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0