Gammalt dagboksinlägg

HAHAHAHAH, gud hittade ett gammalt dagboksgrej jag skrev "lördag den 5 september 2009"!!!
Ni förstår, jag skrev i min "dagbok" ca en gång i halvåret haha (det har var dock sista).

"Yippie!
Igår red jag... Och jag red elektro! Min sköthäst och och min älsklingshäst att rida. Det var förberedande hoppning (asså galoppbommar och travbommar) och förlåt om ajg säger det här men elektro är lite seg i galoppen ;( Fast jag höll igång galoppen på volten flera minuter fast jag var tvungen att hålla om med benen HELA TIDEN! För att han höll på att sakta av hela tiden! Fast Han var jätteduktig ändå. Nästa vecka är det hoppning. Efter ridningen hjälpte jag itll på en nybörjarlektion där dom skulle galoppera för första gången. Hästarna tyckte det var latcholajban konstigt nog fast innan galoppen bet Globus Oliv i rumpan så att Oliv galopperade iväg så då fick hon som red Oliv smaka lite på galoppen före alla dom andra. Sen hjälpte jag till att fodra hösilage med Maria (ridläraren) för att annars skulle hon ha fodrat alla 55 hästarna helt själv! och nu.. är det lördag och jag ska på fiolkonsert nu ;( Usch o fy! Jag spelar fiol på mitt 6 år nu fast BARA för mammas å pappas skull... Måste dra nu ;P Herrå ^^"


gammal ful bild på mig!!!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0