Strömavbrott

Haha!
Imorse innan skolan gick strömmen hos oss och typ hela Tyresö.
Men jag gick till skolan där dom hade reservgrej så de va el där.
På första lektionen sa dom att reservelen skulle räcka typ en vecka men då gick strömmen!
Men vi satt kvar och blabla, sen fick vi ha en andra lektion i alla fall men vi körde typ lekar som fyramanisoffan osv.

Medan vi gjorde de kom vår mentor och sa att vi skulle få sluta skolan för att vi inte hade nån el men JUST DÅ kom elen tillbaka!
Men vi fick gå hem ändå för dom kunde ändå inte göra lunch till oss.

Men jaaag och några andra fick stanna kvar och göra NO-provet som jag inte gjorde när jag var sjuk. De gick bajs.

Men sitter nu och tittar på Greys anatomy och är glad för strömmen kom tillbaka hemma hos oss för typ tio min sen xD
Ikväll äre Ridning, vi ska välja och jag ska välja Elektro om han går med <3



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0