Ny header

Har gjort en ny header.
Det var jättelängesen jag var inne i photoshop, så det blev bara något enkelt.
Ska strax åka till stallet, satan att det är så mörkt redan.
Lyssnar på Take me home och försöker göra SO-provet/hemtentan vi har i Historia, det går inte bra.
Det är fyra stora invecklade frågor som typ tar en timme var att svara på, och jag brukar svara ganska långa svar, typ ett A4 per fråga. Jag kan inget om imperialism och första världskriget!
Blä.

Imorgon ska jag åka och ta nytt pass med pappa, sen på kvällen ska mamma och pappa på middag, Vendela på nåt julbord och Alicia ska till Erica så kommer va ensam hela kvällen. Kul. xD
HEJ DÅ.
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0