Måndag 11 dec

Hej!
Har inte bloggat för jag har inte suttit vid datorn plus att den jävla skitappen inte fungerade som sagt.
Men igår gjorde jag två prov direkt efter varann, spanska och hemkunskap, ganska svårt. Men vet nu att jag har godkänt i båda. :)
Och idag på musiken kunde man kompletera betyget, så jag och Carro sjöng en cover på Little things av One Direction. Vi fick ett B! :) Det enda vi skulle träna på var att sjunga lite högre, men Carro är hes just nu och jag har så stark röst så jag ville ju inte sjunga för högt och överrösta henne. xD

Imorgon ska några av oss åka och simma vid 11, för vi inte gjorde de tidigare i terminen. Kom ihåg att imorgon är det 12/12-12 och så coolt klockan 12:12 på dagen! ;)
Nu på eftermiddagen har jag gjort Leilas rocky road, asgoda, eller har inte smakat än men de brukar va gott.
Nu ska jag ta en dusch och sen kolla på PLL för började kolla lite på de idag på spanskan med Carro, kanske kan vara en ny serie att titta på.
Har så jävla ont i ryggen, men ska inte till min sjukgymnast fören 17 januari för att jag har varit sjuk ju. :S

Aja, ha det bra!
Niall Horan på en häst <3
 
Piga förra vintern (fotad av mig).
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0