Lördag

Hehe, snöstorm dag ja! De var/är klass 1 varning och ja stannar inne o tittar på film hela dagen. ;)
Igår kväll tittade jag på Charlie St. Cloud och Gladiator, nu tittar jag på Drive me crazy och ska snart se på nån film på swefilmer.
Ikväll är de kvällsfodring i stallet, inte bästa kvällsunderhållningen direkt.

Eller jo, varenda år på julafton har vi kvällsfodringen i stallet, och då är det faktiskt ganska kul, vi ger hästarna pepparkakor :D Inte bara människor borde få fira jul. ;)

Juste, har knappt köpt några julklappar, vet inte när jag ska göra de :/ får väl göra de i veckan xD Det blir alltid så, att man aldrig köper julklappar fören i slutet innan julafton haha.

Mina nya vantar:



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0