Klass 2 varning

Sån kaos!
Inatt började en snöstorm som har fortsatt hela dagen..
Det var sååååå mycket snö när jag skulle gå till skolan.
Jag gick i skogen och fick göra en egen stig, det var typ en meter snö. Ramlade på ängen och heela jag blev blöt.
Och så var det motvind så de va inte kul med snö på mig hela tiden. XD
När jag kom till skolan va mina händer så kalla och hade så ont i dom så kunde inte ens öppna mitt skåp själv !
Men första lektionen blev håltimme pga lärare som va insnöade! Haha xD
Sen va de väl som vanligt tills lunch för då bestämdes de att vi fick gå hem för de va klass 2 varning och dom ville inte att vi skulle gå hem i mörker.
Vi gick gå hem oavsett hur vi kom hem, konstigt haha för sjuorna fick bara gå hem om dom fick skjuts xD

Men att gå hem va en mardröm ja :)
Kom knappt in i huset för de va en halvmeter snö vid dörren.
Hela våran tomt är sååå snöig.
Men ja om två timmar måste jag gå till Strandskolan och hämta Sophia, är ju barnvakt idag.
Men är ju inte så kul att gå ut i snöstorm :( ingen av mina föräldrar kom till jobbet ens :p

Tittar på tv nu i alla fall, så hej då!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0