Ingen skola

Yeees, skolan har stängt imorrn!
Så chill :)

Ikväll ska jag julbaka, mamma kommer inte ut med bilen så hon ska GÅ till affären för å köpa ingredienser åt mig haha.
Men imorgon ska jag nog bara göra ingenting ! :)

På lördag ska jag ta nytt pass, måste göra det den är veckan för USA måste veta mitt passnummer eller nåt för det är ju dit vi ska.
Juste vi ska åka till New York, asså mellanlanda där och sen åka till Miami därifrån. För vi åker direkt till Miami för dagen efter vi kommer dit ska vi ju åka på Bahamas kryssning och den åker från Miami.
Sen efter tredagarskryssningen hyr vi en bil och åker till Fort myers (ligger också i Florida) och bor där resten av tiden ju :)
Vi är borta två veckor men jag missar bara två skoldagar för vi åker vecka innan sportlovet och då är det praovecka xD

RANDOM BILD



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0