8 dec

Nu när min blogg.se app inte funkar går jag ju in på safari när jag mobilbloggar och då blir det helt cp.
Men igår på ridningen gick de asbra, hade Elektro och han va verkligen som smör i munnen. Det svåra var ju att få honom att gå i form och ändå ha en frisk trav, ha är ju lite lat. Men det gick faktiskt bra, de va WE och Elektro som är världens fegaste kunde inte ens gå nära bron eller filten. XD
Men att rygga gick jättebra, och att stå i i en liten fyrkant och snurra hästen ett helt varv(komplicerat att förklara).
Att gå nära tjuren var inga problem inte heller att ta en ring som satt på tjuren i trav med ett "spjut". Men man kunde inte ha spö på den övningen, och Elektro som är så lat så det var ju omöjligt att hålla igång galoppen och ha ett spjut i handen och träffa en liten ring. Men när vi galopperade med enhandsfattning och så gick det asbra.
Elektro är så gullig <3 Ska ha han nästa vecka med på sidvärts.
 
Just nu sitter jag och tittar på första Harry Potter filmen, för den går på femman just nu. Fail att tvåan går på sexan samtidigt XD
Har varit ute och fotat hundarna idag, det var så bra väder.
 
de laggar sönder så kan inte sätta in nån bild
 
 
 
 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0