Mobilen som vann...

Jag har frågat folk på massa olika hemsidor vilken mobil som är bäst och mobilen som vann var:
IPHONE 4S!
Så har beställt en som kommer typ på tisdag :'D :'D Var i nacka forum idag och kollade på skal med carro men hittade inget som fastnade för mig så ska nog köpa nån annan dag, men jag köpte en typ limegrön tröja och ett par korta jeans shorts (rosa såkalrt ;)).
Men aaaaaaaaaaa, iPhonen är svart, 16 gb och jag ska ha comviq till den, vet inte om jag ska byta numer eller inte, men jag ska ha ett silikonskal i alla fall :)
KLÄDERNA!

Postat av: paulina

sv: okej tack! Ska fixa bilder och skicka till dig någon dag :)

2012-04-09 @ 10:54:42
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0