DaGeN

Okej, nu kan jag berätta om dagen.
Eller ja efter skolan då.
Jag skulle ha gjort något med Carro men vi gick mot vivo's håll med fanny och tessie och då cykla hannes brevid oss.
Vid vivo träffa vi oskar och oliver.
Sen gick vi alla till kompisgungan men den var upptagen så vi stod en kvart och titta på typ haha men sen satt vio där och prata ett tag.
Vi var typ där i nästan två timmar !
Men sen juste så hade Hannes gjort en grej med min cykel så en svart grej på cykeln böjdes lite så han sa att jag kunde få 20 kr för de !
Men istället ivlle jag ha en dricka så vi alla gick till vivo och alla köpte ju drickor till sig själva xD


Me nsen gick vi till skolan och va där ett tag, fanny co hjag smet in och gick på toa xd
Men sen cykla carro och jag hem till mig för jag skulle laga mat, spagetti och köttfärsås men carro hann aldrig h´äta, maten blev klar nån minut efter att hon åkte :[

Men ska ska sova nu, berättar lite detaljer imorrn !

/Nea

/Nea



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0