when you think you know somebody the person do something unexpected that changes everything

Om mig ~
Hur gammal är du? - 13
Hur lång är du? - 161 cm typ haha
Vad har du för hårfärg? - brunt fast på sommaren typ mörkblont
Ögonfärg? - blå/grå/grön
Blir du lätt solbränd på sommaren? - nae, ser ut som ett lik året runt :/
Var bor du? - tyresööö
Vilken skola går du i? - tyresö skola ..
Har du syskon? - om man nu kan kalla dom för det så ja, två systrar
Vad skulle dina kompisar säga om dom fick beskriva dig med tre ord? men inte vet jag?
Favoritmaträtt? - deruu
Vilka länder har du varit i och hurm ånga gånger? - En gång i grekland, danmark, norge, england, estland, finland & 4 gånger i spanien och typ minst 3 gånger i usa :p

Senaste ~
Som ringde dig - Carro ♥
Som du ringde - Carro ♥
Som smsa dig - Hannes
Som du smsa - Carro ♥
Som kramade dig - Josse ;)
Som du kramade - Becca, eller nej Josse :)♥
Som du bråkade med - Jag bråkar aaaaaaaaaaldrig... ;)
Missade samtalet - Carro ♥

Kärlek ~
Är du singel? - Aa, eller inte på fb
Hur många killar har du varit kär i? - inte många, typ 2 stycken
Vad gör en kille perfekt? - han ska vara omtänksam, snäll, se någorlunda bra ut, vara hygienisk och bry sig om andra :)
Vad är det finaste en kille kan säga till sin tjej? - jag älskar dig ♥
Är det sant att det ska vara en ful och en snygg i förhållandet för att det ska funka? - neej, det är väl olika?

 Använder du ~
Parfym - JA
Deo - Ja
Klänningar - nae, eller nån gång under sommarn kanske
Hårspray - ja ibland
Hoodtröjor - ska jag veta vad det är?
Klackar? - aa typ ganska ofta
Mössa - på vintern IBLAND
Nagellack - ibland

Vem eller vilka ~
Är din bästa vän? - CARRO, sen fanny o tessie :)
Saknar du? - många♥
Umgås du mest med? - Carro, fanny, tessie, hannes o ja flera från stallet :)
Puffade dig senast på facebook? - tessie :)
Skrev till dig på facebook-chatten? - Carro♥
Vem kommer du träffa imorrn? - ååh jag har ingen j*vla aning, ska väl fråga nåra om dom vill träffas :')
Har du inte träffat på länge? - tänkte svara becca o josse men sen kom jag ju på att de va iidaaag, sååååå ja du, många.
Skulle du vilja se ut som? - jag har ingen aning, många finns :)

Ja/nej ~
Är du helsvensk? - usch nej
Har du en hund? - japp
Har du en katt? - jaaa
Är du glad just nu? - ja har ingen aning.
Är du blyg? - typ för främlingar men när man har känt mig ett tag finns inte blyg på världskartan :D
Vill du ha barn? - aa
Har du en egen dator? - aa
Går du i högstadiet? - Jupp
Har du svarat ÄRLIGT på alla frågor? - jaaaaaaaaa... eller?








Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0