Varför?

Vaför ska vi alltid bråka?
Varför?

Jag har kommit på varför det känns så obalanserat, det är för att du har aldrig offrat något för mig. När jag frågar dig har du inget svar. när jag tänker på det kommer jag inte på en enda gång du har offrat någto FÖR mig.
Och när jag försöker prata med dig om det, när jag vill lösa sakero ch ting skriver du att du inte orkar. ATT DU INTE ORKAR? Varj egång, varje, varje, varje gång jag försöker prata med dig om saker "orkar du inte".
När orkar du?

Om du adlrig orkar betyder det väl att allt är över. Vi kan inte bara strunta i saker och gå vidare, vi måste ju fan prata om det. Men tydligen "orkar du inte".


Postat av: hanna ♡

bara bra här faktiskt :)

2011-11-10 @ 21:43:13
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0