Svar på kommentar 9

Anonym om Elvira löshoppar & Poppy hoppar:

Det är Elviras fodervärd inte förra ägare och nej du hoppade inte Poppy 90 cm för hon fick inte hoppa så högt i somras pga hennes ålder...

Sv; Jaha, förlåt, läste inte infon ;p
Och jo det gjorde jag, vi hade hopplektion i ridhuset och så på slutet fick man hoppa antingen ett relaterat avstånd på ca 75 cm, eller så fick man hoppa en kombination och välja höjden på oxern som var sista hindret på kombinationen.
Egentligen skulle jag inte fått hoppa den höjden nej, för Rebecka tyckte Poppy var alldeles för pigg men jag övertalade henne och innan jag hoppade frågade jag hur högt oxern var.
Hon sa 90 cm.


Avslutningen på Karlshem, det här är ju absolut inte 90! :P Ingen fotade då ;)





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0