Ska ändå tidigt till stallet

Jag ska ju inte rida imorgon för jg hoppade istället för Alice förut och imorgon ska hon rida istället för mig då, men även om ajg inte ska rida kommer jag vid elva till stallet.

Längtar till hoppkursen på söndag btw! Vi ska ha Maria och det känns som om alla som har anmält sig går i min ridgrupp ;o
Haha XD

Men sista inlägget ikväll, ska titta på tv nu :)


Jag vill att André ska gå vidare i Idol, det är inte för att han ser bra ut eller så utan jag tycker om hans röst och scenframträdande ! :)




Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;

Jag ska strax sova :)

Allt bra med dig?:)

2011-11-12 @ 00:31:43
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0