Sista inlägget ikväll :))

godnatt, eller ska inte sova nu men sista inlägget ikväll så kan lika gärna säga de ;)
Duschade nyss och är riktigt trött, har redan bröjat få träningsvärk från idag :o

En sak jag inte skrev i inlägget om när jag hoppade killen var att maria tyckte jag hade ridit jättebra och när jag hittade rätt knappar hur man höll sig kvar i hans gigantiska språng gick det mycket bättreVet inte om jag själv tkr att jag red bra, jag hann knappast tänk!a på det men det var kul i alla fall! :D vill gärna hoppa honom igen ;) ;)

HEJ DÅ!


Caroline laddar upp bilder från hoppkursen just nu så de KANSKE kommer bilder lite senare ikväll haha XD





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0