Red Hamilton idag! :)

läs inlägget om Lucia i inlägget nedanför.

Idag efter skolan kom jag hem & kollade på nästan hela "Fired up!" filmen :)
Sen ringde Alicia & sa att jag skulle skynda mig till stallet, tydligen så orkade hon inte rida Hamilton, han var iordninggjord men så orkade hon inte..
Haha så fick skynda mig till stallet, och så skrittade jag ut på Hamilton.

Sen gick jag in i ridhuset och red på lilla volten när mamma hade sin småponnylektion.
Det gick inte så bra idag, Hamilton var jätteseg & ovillig & jag själv red inte alls bra.
Får väl ta revansch någon annan dag :))

Efter att jag hade ridit tog jag av Hamilton grejjerna, gjorde höpåsar, krafft & sen åkte jag buss hem, kunde ha väntat på mamma men orkade inte vänta en kvart ;)

När jag kom hem kollade jag klart på "Fired up!" och den var jättebra faktiskt ;)

Ska sova tidigt för att jag är så himla trött!
Ska gå upp halv tio och åka till stallet vid halv elva kanske imorgon bitti ;)

Tur att jag inte hatar kadrilj, det är helt okej ;)





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0