Opereras!

Hej!

Piga (min hund) opererades nyss! :'(
Hon hade en cancerknöl på rumpan som hon har haft i några år men den störde henen inte så vi behövde inte göra något men nu har den börjat växa lite så vi bestämde oss för att operera bort den.

Mamma ska åka och hämta Piga nu så vi får se om hon är lite drogad eller något, men hoppas hon är som vanligt ♥

Piga är 7 år och en bordercollie.
Vi köpte henne nånstans uppe i norrland när hon bara var sju veckor, men ägarna sa att hon var åtta veckor.
Stället där piga kom ifrån var väldigt smutsigt så Piga själv var smutsig så vi fick bada henne.
Eftersom Piga fyller år den 29 juli (samam datum som mig) så blev det så att Piga blev "min" hund.

Hon har varit väldigt lydig och hoppar agility som en stjärna!
hennes lydighet har förlorats lite nu när vi inte har tränat på ett tag men om vi börjar träna igen kan jag lova er att hon skulle bli grym :D
hon är inte alls så kelig av sig, när man vill klappa henne brukar hon oftast gå iväg men när hon är skendräktig är hon väldigt kelig!

Snart kommer mamma och piga hem ! :) ♥




Piga 7 veckor gammal!♥




Piga nu!♥



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!

Trackback
RSS 2.0